Friday, August 13, 2010

Inception - 10/10

Daar is nie baie flieks soos Inception nie. Net soos Gamer, en The Matrix, speel dit meesal in 'n alternatiewe realiteit af. Wat Inception nogals anders maak is dat nie werklik op tegnologie staatmaak om die alternatiewe realiteit te skep nie. Wel, mens sou seker kon se^ die stoffies wat hulle so mildelik binneaars toedien is nuwe tegnologie... In elk geval, die spesiale effekte is goed verweef met die storie, en dit het lanklaas met my gebeur dat 'n film my so in intrek in 'n ander realiteit in, dat ek my eie vir eers vergeet. Dit is ook 'n redelike lang trek, die fliek is goed oor 2 ure. Ek het dit baie geniet, en dit bevestig ook ou Leo as 'n akteur uitgeknip vir hierdie tipe van rolle. Wat baie uitstaan in die film, is die ryk beelde, veral die hotel, met fantastiese vegtonele, en die Chinese fort. Die bussie wat van die brug af val, skep 'n lyn van gebeure wat vereis dat mens kophou soos 'n dronk weeluis.... Saam met Bella in die teater. Hierna het ons 'n lekker etetjie gehad by La Madeleine, perfek vir 'n goeie aand uit. 

1 comment:

  1. Stem 100% saam en vir my in die klas van The Matrix en Crouching Tiger, Hidden Dragon.
    La Madeleine - nice!

    ReplyDelete