Friday, June 18, 2010

The Imaginarium of Doctor Parnassus - 5/10

Ek en Bella het met groot afwagting The Imaginarium of Doctor Parnassus by Brooklyn Nouveau gaan kyk. Dit is 'n redelik off-beat fliek, wat so bietjie lank begin voel. Soms werk off-beat en soms net nie. Ongelukkig werk hierdie een nie so goed nie. Die rede is dalk te min humor. Die film maak heelwat kommentaar en al die ander nodige goeters, met 'n ongelooflike versameling akteurs - dit red dit egter steeds nie. Ek het wel die ou waentjie wat in 'n verhogie omskakel geniet, en daar is oomblikke wat die fliek goed werk. Daar is net te min sulke oomblikke om hierdie een te laat uitstaan. Ek sou dit nie aan of af beveel nie, mens moet liewers self gaan kyk en besluit of dit vir jou is of nie. Ek kan nogals dink dat heelwat mense wel die fliek baie beter sal vind as ek. My aanbeveling is dus, gaan kyk gerus, veral as off-beat deel van jou smaak is. 

No comments:

Post a Comment