Monday, March 29, 2010

Land of the Lost - 7/10

Land of the Lost sal beslis nie in almal se smaak val nie, maar is vrek snaaks. Mens kan selfs die irriterende Will Ferrell verdra... Dit val vir my baie in dieselfde kategorie as The Hitchhiker's Guide to the Galaxy of The Life Aquatic with Steve Zissou. Dit werk baie goed op DVD, en die spesiale effekte is nogals heel goed vir 'n fliek wat waarskynlik nie so duur was om te maak nie - net so koel $100m !!! Vrek, hierdie ouens het baie sleg gedoen met die fliek op mainstream, want sover ek weet was dit nie eers hier in die teaters nie...reguit DVD rak toe. Die idee van 'n kosmiese Verlore en Gevind is beslis goeie vermaak, en word uitsstekend uitgebeeld in die fliek. Die slim T-Rex vat die koek. Ek was dalk net lig histeries, maar hierdie fliek het my laat skater - regdeur - en ek sou beslis ook gebly het, soos wat Will Stanton gemaak het! Wow, die Pakuni women is die wag werd.... Die film maak heelwat kommentaar op die wetenskap, veral met steke na die ouens wat werk aan die teorie van alles (mikro/makro), evolusie, menslike gedrag, en nog heelwat. Dit is baie lig, maar ek het die baie geniet saam met Bella en Franko op die bank.


No comments:

Post a Comment